Tjo alla sötizar! (hanna skriver)

NU är jag hemma från mormor igen. På söndagen så gick vi på bio.
Vi gick på ÅSA NISSE. Den var jätte kul, 6 ½ /10 får den av mig.
Sedan på lördagen så skulle mormor åka till tandläkaren, jag följde med.
Efter det åkte vi spark (vi åkte 5 km). Shit vad kul jag hade i nerförbackarna...
Igår gjorde vi inget särskillt: Vi åkte spark igen, den här gången åkte vi 6 km.
På kvällen kom mamma och hämtade mig..
Nu ska jag spela lite spel på http://www.spela.se . Jag har gjort en ny medlem där som heter: Yindra !
Kom ihåg att lägga till mig...
Och nu  har jag osså (också) gjort en ny mejl så ni kan få tag på mig:  [email protected]  .
Men om ni har någonting som gäller både mig och Qlara  så mejlar ni juh som vanligt till: [email protected] :D
Nu ska jag ta o klä på mig (efter jag spelat lite spel)!!!!
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0