Så var det lov igen!! (Hanna).

Yippie! Sportlov! Skit skönt!
En fråga till Qlara:
-Vill du åka slalom med mig på söndag??
.
På skolan gjorde v i inte särskilt mycket..
Och sorry för att jag inte la ut nå recensioner, men men, jag upptäckte att jag hade läxor att göra .. :(
.
Ikväll ska jag m. familjen äta middag hos min lossas pappas föräldrar! Linneas kusin e här på besök nu.
E det bara jag som längtar tills den nya designen kmr??
O på tal om dem här intervjuerna, så kommer dom nån gång då jag och Qlara e me varandra.
.
Nu ska jag ha "Hiss o Diss".
HISS:
-Musik skor (lr vad man ska kalla dem)..
Öppna disken och sätt i valfri cd och starta musiken, yeah fett grymma skor eller vad tycker ni?
.
DISS:
- Hjärnstillestånd (lr vad man ska kalla det, vet att det inte matchar till skorna)...

Ibland så står det helt still i huvudet (ett nytt ordspråk; tänka som en apa) ?!
.
hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0