Rolig historia (som är sann) ! :) /H

Två killar (cirka 18 år)  kliver på bussen och pratar om var de ska sitta.
Kille 1: Ah men vi måste ju sitta bak, där de coola sitter liksom.
Kille 2: Men inte för långt bak, lite i mitten, sådär coolt neutralt.
Kille 1: Ah men här är ju skitcoolt att sitta.
Killarna sätter sig ner och bussen börjar rulla ut från stationen.
Kille 2: Men vafan, det finns bälten med. Det måste vi ju ha!
Kille 1: Vafan säger du? Bälten är la inte coolt alls.
Kille 2: Nämen asså, det är ju fett ocoolt att dö!
Kille 1: Ja, så när bussen kör i diket och värsta välter kan vi kliva ut som de enda överlevarna och alla kommer liksom tro att vi är odödliga eller något
Kille 2: Ja! Fan vad coolt!
De sätter på sig bältena och ser väldigt nöjda ut.
.
Hoppas ni gillade den :D
Jag hittade den på tjuvlyssnat.se !
Idag har jag vart med Liv, vi hade det jättekul. Shit jag lärde mig några tips hur man kan skrämma bort syskon...
Hahahaha..
På skolan hade vi dans, jag tyckte det var ganska kul.

// Glitter-Words.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0