Oj oj länge sen..... (Q här)

Nu var det länge sen jag bloggde..... Jag har varit i Orsa med pappsen!!!! Vi åkte längd och slalom det var jätte kul!!!!! Igår var jag med mamma i Stockholm vi var på gala preniären av "Hur många lingon finns det i värden" Den var jätte bra!!!! Det var jätte många kändisar där!!!! Om ni ser filmen så kolla när det står Tack till...... så leta efter  namnet Ulrika Beijer det är min mamma!!!!! När vi skulle gå ifrån bion stod jag bara en decimeter i från Anders Lundin och hans fru!!!!! Nu sitter jag på tåget med mamma och ska hem! Ikväll ska jag och min lillebror gå en modevisning det brukar vi göra varje år och det kommer säkert bilder!!!!
Pussar och Kramar




Sk*t bra film se den!!!!!!!!!!!!!! (Med gänget från Hudik!!!) Hudik i mitt hjärta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0