MIN ÖNSKELISTA! (H)

Tja leverpastejj :D
Idag har vi varit på bibiloteket med klassen! Jag lånade 2 böcker som jag inte kommer ihåg vad dom heter.
Jag o Qlara har även börjat spela lite king (en boll lek  för er som inte vet) och så har vi klättrat upp på ett litet tak och solat. Vi har oxå haft teknik, vi hade "GIPSGJUTNING", vi gjorde ett X som gick i bitar och så gjöt vi av en berlock på halsbandet jag har på mig.
Så här ser den ut:
Så här ser berlocken ut!!!!!!!!
Sen ska jag o hon måla gjutningen!!!!
.
MEN NU SKA JAG SKRIVA MIN ÖNSKELISTA:
1. En OnePiece
.
HAHA kommer inte på nått mer.
.
Jo en sak till jag och Qlara gjort idag e att intervjua folk som jobbar i butiker!
Intevjuen kommer snart :D
HEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0