Hej på dig /Hanna

Aja, jag kom inte på nån bättre rubrik :D
Jag tänkte skriva t ips, men jag hade inte tänkt att tipsa om nått! Fast, jag ska börja med att tipsa om en sak varje dag. Det kan vara filmtips, låttips, bloggtips, o.s.v..
Det blir väl bra?? Tänkte väl det.. Vi får ju inga andra tips :(
På tal om Qlara, hon är bortrest och har inte tillgång till dator, det är därför hon inte har bloggat på länge!
O snart borde väl designen komma! Både QLARA och jag längtar som F*N!!
Och ni kan väl inte missat Finalen På Melodifestivalen 2011 !!!!!
Jag satt och höll tummarna för Swingfly, dom var coola. Och hans super söta son som målade sig med läppglans (Y).
När dom intervjuade Swingflys flickvän så kollade dom flesta på lilla Camron..
Jag tyckte Saade (som vann) hade lite tråkig låt! Fast vi får se hur han klarar sig i eurovision song contest!
En sak jag har glömt och säga, när jag är hos pappa kan jag inte lägga ut bilder!
Jo, jag kan men då måste jag spara bilden i stället för att bara kopiera den.
.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0