Yeey!!! (Hanna här)

Nu har vi äääääääntligen fått disney channel och cartoon network!!! Jippie!! + en massa andra kanaler.
I luv it.
Haha, hoppas att jag inte lägger ner bloggandet för att kolla på tv :D
Idag har vi oxå lekt "apan i trädet". Jag förklarar en annan dag... :o
Måste öva lite på svenska läxan (svenska glosor), sen kanske öva på piano läxan och efter det (om jag orkar), Öva på engelska glosorna:(
.
Ni vet mitt inlägg tidigare idag, jag hade typ jätte brottom..
.
Nån dag kommer jag ladda upp jäättee många bilder på bloggen, som jag har tagit med mobil kamran...
Bara för att plåga er (jag tar en massa kort på onödiga saker) :D
Haha, stackare!!
.
Hejdå o glöm inte att lyssna på BOYS DON´T CRY :)
HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0