Vem är Hanna?

Ja, jag har inte skrivit så mkt om mig själv.
Så nu passar jag på:
Namn: Hanna -Hemligt-
Ålder: 10, 11 i juni.
Intressen: Spela piano, blogga, sjunga, läsa, karate och myckeeeeet mer.
Gillar: att dansa, titta på tv, vara med kompisar, bada..........
Hmm, det var lite om mig.
Andra saker det kan vara bra att veta:
*Jag vill bli designer eller författare.
*Jag sover alltid med en filt, täcke och överkast..
*Jag har värdens bästa mamma!!!!!!
*Mina föräldrar är skilda.
*Jag har den roligaste pappan.
*Jag ska gå och lägga mig nu!!!

Kommentarer
Postat av: A

De har ju säkerligen läst Micahs blogg och därmed fattat misstankar om att hon kanske inte är en så passande mamma till Kelly. En trygg mamma skadar inte sig själv genom att bränna sig och det har hon ju skrivit om på bloggen.

2011-02-25 @ 07:42:37
Postat av: Hanna

Jo, du har helt rätt. Fast Micah låter det INTE gå ut över Kelly. Hade hon gjort att hon låter depressionen gå ut över Kelly, då kunde ju man fundera om hon är en sådan bra mamma... Men nu är hon en SUPER MAMMA!!

2011-02-25 @ 13:34:39
Postat av: Anja&Hanna

HEJ! :)

nu har vi på våran blogg en tävling där du kan vinna länkning på våran blogg i en månad

Du ska göra en vår/sommar outfit med kläder från Gina tricot och H&M



Tävlingen avslutas den 18 mars och vi berättar vinnaren och visar outfit med länk till bloggen den 19/20 mars så



om du trycker här nedanför kommer du direkt till tävlingen!



http://atasteofmode.blogg.se/2011/february/hannaanja-2108.html#comment

2011-02-25 @ 17:16:51
URL: http://atasteofmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0