Marc Jacob skor!! (Hanna).

Yepp det e vad det här inlägget ska vara fullt av... Alla som ha läst mina gamla bloggar vet hur mkt jag ÄLSKAR dem.. Men, men. Har -no idéa- hur mycket dom kostar (eller vart man kan köpa dem). Haha, så vet ni det så SÄG SÄG SÄG :D
Så nu visar jag mina favoriter.
Shit, vad nice till "alla ♥ dag"!!
Cool/söta va?!
fett häftiga!! 

Me like! Me like! Me like!
en sån här skulle man kunna ha som prydnad. Undra hur mycket den kostar!!
Vem skulle inte vilja ha dem här snyggingarna på fötterna i sommar?
Nice. Lite vår/sommar tema på dom!!!
.
Jaaa. Det var allt jag ville säga. Imorrn ska Qlara följa me mi home!! Det blir nog kul!!
.
Puss puss, kram kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0