Ja, ja..

Bloggen ska inte startas än typ (eller jag kommer inte blogga så mycket på den)... Jag ska ha en "Blogg pause".
Jag vet att jag knappt gjort nått inlägg alls här (men jag har haft mååånga andra bloggar), men det var än anledning att jag slutade med min förra blogg, för att jag kan börja om och fundera lite om en blogg är nått jag verkligen vill ha?! Men tänker jag inte blogga på ett tag så skriver jag det i ett annat inlägg. Isånna fall kommer bloggen stå kvar tills nån annan gång då jag vill blogga igen. Hahah, det vart väldigt rörigt nu, så jag skriver en "check" lista där jag tar upp det ända viktiga man behöver veta!!! Hihi!!!
.
*Jag ska (kanske) låta bloggen vara nu, och ta en blogg pause...
.
*Men bloggen ska stå kvar till att jag har lust att blogga igen :)
.
*Om det blir så så skriver jag det i ett annat inlägg!
.
.
Jag lovade på min förra blogg (diamondi.blogg.se) att jag skulle ha ett "roliga video´s" tema.. Men "teman" får vi börja på med senare (om jag väljer att börja blogga igen)... Men som tröstpris (jag vet inte vad jag ska kalla det), så lägger jag upp några roliga och gulliga djur videos....
Söta bilder va???
.

Ååååh.... :)
.
Shit, vilken cooling, han är myckeeeet bättre än mig!!! HAHA!!!
.
Det är bara fööööööööööör sött!!!!!
.
de gråter tillsammans...
.
Ja, ja, orkar inte leta fler videos...
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0