Hos Pappa! (h).


Hihi. Jag ska börja med en grymt störig sak (försöka i alla fall), att börja varje ord med stor bokstav, t.ex: Idag Har Jag Inte Gjort Något särskilt (ojj där glömde jag bort mi)..
Haha, nja kanske inte, det är för svårt :D
Sorry för att jag nt bloggade igår (hade lixom inte tid).
Today är jag hos pappa. 
Han har fixat årdning en dator som bara stått till mig.
Haha, pappa. Det var på tiden :D (han har sagt att han ska jätte länge).

Så nu sitter jag o bloggar från den.
Det vart ju inte direkt nåt super intressant inlägg.
Men jaja!
Och här kommer en liten hälsning till Aspman (en tjej i vår klass): Gör en blogg!!!!! Please, du skulle passa jätte bra me det! JaJa jag ska inte tjata nå mer på dig :)
Ska nog ta mig nått att fika! Jag är SUPERDUPERHUNGRIG!!!!! HAHA!!
Men by-e by-e <3
/Hanna x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0