Hmm, första inlägget här..

Hejj!!!!!!! Jag är Hanna. Mitt användarnamn är Diamondie eller Qwindrieh...
Förr har jag haft bloggar för men det gick inte så bra ^^.
Ska skärpa mig nu.... :D
Lite om mig:
Jag är en tjej född 2000 (jag ska snart, i juni fylla 11). Mina intressen är att sjunga, dansa, shoppa, designa kläder, blogga, spela piano, spela handboll, karate, hänga med vänner och mycket mer...
På vintern älskar jag att åka slalom o på sommaren gillar jag att simma o bada!!!!
Några andra bloggar jag brukar läsa är Fokis.se , micahs.se, min kompis o lossas syrra zixiee.blogg.se, Min bästis blogg: twindiz.blogg.se...........


Några frågor?
-Mejla [email protected] (H i ämnesraden), eller mejla [email protected]!!!!
Harre bra!!!
(sorry för att jag tog presentationen från min gamla blogg, hade lixom inte tid, o jag har ju inte blivit nån ny person :) )


(roliga va?) Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0