Go´morgon (Hanna här)

GOD MORGON!!!!! SOVIT GOTT? Det har jag. Jag tvär däckade medans pappa kollade på die hard 2 på tv4+.
Haha, sen när han väckte mig, så att jag kunde lägga mig i sängen, så kände jag mig pigg.
Men, men. Jag somnade ändå på en gång...
O så såg jag ju på melodifestivalen jag tyckte låten "ALIVE" var bäst!!!!
Lilla syster sitter och ålar sig i mitt knä så det blir svårt att skriva :(
Haha, vet inte vad jag ska skriva mer.....
Jag lägger ut boys don´t cry för andra gången på bloggen :)
För er som inte har lyssnat på den :D
Har blivit helt "in love" med sången.

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej :) allt bra med dig denna måndag? :) kika mer än gärna in och anmäl dig till Dagens Blogg hos mig, jag drar en vinnare ikväll :)

2011-02-28 @ 13:59:05
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0