FINAL!!!!!!!!!!!! (Qlara här)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Jag är super glad!!!!!Förlåt att jag inte skrivit så mycket men nu ska jag berätta om vad jag gjorde igår efter skolan in i minsta detalj!!! Efter skolan gick jag och några av mina klasskompisar: Sammy, Olle, Alexandra och Anton hem till Sammy! Det tog JÄTTE lång tid! =) När vi var framme gossade vi lite med Sammys hund Gizzmo och sen gick vi upp till hennes rum där vi inte hade något att göra!! Efter typ två minuter sa Sammy att vi kunde gå och fika så kunde vi spela TV-spel sen. Det gjorde vi. Jag åt typ tre rostade mackor med makrill och till det drack jag citrus dryck. Det var jätte gott!!!!!!!!!!! Efter det spelade vi lite krigsspel. Sen kom Sammys mamma hem då gick vi ner då sa hon att hon hade backat morotskakor och mjuka chokladkakor till oss jag åt bara en men dom var jätte goda!!! Nu kommer vi till punkten FINAL!!!!!!!!!!!! Efter vi ätit kakor gick vi ut med Gizzmo och hämtade Sammys syster Michelle och sen gick vi tillbaks. Sen packade vi in oss i bilen (jag, Sammy, Olle, Alexandra, Anton, Michelle och Sammys mamma). Först åkte vi till Anton han skulle hämta sina bad kläder!!!!!!!!!! Nej men nu hoppae jag över lite vi säger att vi redan är på Simhallen! Ja på simmade vi medans vi väntade på Conny vår tränare, Fanny, Ragge och Davve. När dom kom tränade vi på dykning och jag ska säg ajag kan inte dyka så jag hoppade så långt jag kunde istället!!! Aja sen kom Bosse och tog tid på oss när vi simmade tiden blev 3.31.00! Så nu är vi i Final i "Bästa Fyran"!!!! Vi fick jätte snygga bad mössor som det stod Bästa Fyran!! Sen käkade vi pizza på Pizza Huset!!! Aja men nu måste jag ska jag dra ska kolla på Fanny när hon tävlar i simmning!


BÄSTA FYRAN


Kommentarer
Postat av: Terese

Sluta kommentera http://micahs.se, du är 10 år och har inte en aning om vad du pratar om. Om de skulle läsa hennes blogg, vilket de förmodligen gör, så skulle de läsa om hur mycket borta hon är från kelly, hur dåligt hon mår, hur mycket hon och hennes pojkvän bråkade, hur hon skadar sej själv samt hur omogen hon är. Om soc skulle ta kelly så är det får att mikaela inte är kapabel till att ta hand om sitt barn. Hon är ju trots allt också ett barn, liksom du. Och ingen av er har en aning om vad ni pratar om.

2011-02-26 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0