Bibloteket!!! (Qlara här)

Tjabba! Idag följde Hanna med mig hem efter skolan. Just nu sitter båda och bloggar på biblioteket. På skolan hade vi trampet på idrotten, det var fett kul! Jätte kul att så många läser vår blogg! Fortsätt tipsa andra om vår blogg! Innan vi gick till biblan så fikade vi på fyren med min lillebror och Rebecca min lillebrors barnflicka! Igår så bloggade jag inte så då bloggar jag nu istället. Igår så var jag med Sammy. Vi gick på en sridsko uppvisning som vår lärare Linda var med i! Det var jätte bra!
/// Haj svaj!
PS. Här kommer några bilder till min bästis!

DU OCH JAG HANNA!!!!!!!!!!

Så ska det vara!

För alltid!

Kommentarer
Postat av: Hanna

cutest thing ever

2011-03-11 @ 10:51:39
URL: http://qwindrieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0